VIP přístup pro naše zákazníky:
s nákupem stroje na www.nej-sici-stroje.cz získáte:
tisíce výšivek a řezacích šablon i pro komerční využití, nadstandardní podporu a další VIP služby
Znamení zvěrokruhu
Existují různé způsoby grafického zobrazení znamení zvěrokruhu. Já jsem pro vás vybrala piktogramy, které se výborně hodí jako výšivka na tričko, na peněženku nebo kabelku.
Všechny výšivky jsou nachystané jako dvoubarevné s tím, že kruh se vyšívá až jako druhá barva a je tím pádem možné ho jednoduše vynechat a vyšít jenom piktogram.
Použité výšivky
Protože tyhle výšivky se dají vytvořit poměrně rychle, rozhodla jsem se v tomto projektu nechat vás nakouknout pod pokličku. Pod pokličku hrnce jménem Era Stitch Universal, ve kterém se dají krásně vařit výšivky. Zatím je anglicky, ale můj muž po nocích překládá až se z něj kouří, takže na jaře chystáme potomka mluvícího česky :)
Zjednodušeně řečeno:
- Vytvoříme novou výšivku - Create New - Quick start with a Blank Design
- Dál můžete (nemusíte) zvolit váš vyšívací rámeček a materiál.
- V levé liště - položka Image otevřete si obrázek, podle kterého chcete výšivku dělat.
- Přetáhnete obrázek myší na plochu, chytnete myší za rožek a zvětšíte nebo zmenšíte na požadovanou velikost
- Vpravo je v liště Object Manager. Když ho rozbalíte, vidíte nahraný obrázek. Jeho zobrazení zapínáte a vypínáte zde kliknutím na ikonku žárovky
- Obrázek máte nyní v pozadí a můžete podle něho vytvářet jednotlivé křivky
- A jde se na výšivku. Budeme používat tzv. sloupcové výšivky : Embroidery - Column. Zvolte Column with Zig-Zag. Budete dělat sloupeček.
- Podstatné je pořadí - spodní vrstvu si vždycky udělám větší a horní to nechám přešít - stehy přeci jen stahují a je potřeba je programovat větší než chcete ve skutečnosti.
- Při vytváření křivek doporučuju pořád držet tlačítko Ctrl, potom se jednotlivé uzly vytváří jako rohy a jde s nimi libovolně hýbat a točit křivky.
- Zmáčkněte Ctrl a myší klikejte jednotlivé body. U sloupce se zadávají v pořadí: levý - pravý - levý - pravý
- Přerušované čáry zobrazují budoucí směr stehů. Když máme oblast vymezenou, stiskneme Enter
- Sloupeček se vytvořil a objevil se i v Object Manageru
- Nyní můžete s vymezením objektu hýbat - měnit křivky pomocí úchytů na jednotlivých bodech objektu.
- Je dobré v levém panelu vlastností objektu nastavit Pull Compensation - kompenzaci tahu - zvětší vyšívané stehy protože výšivka se při vyšití trochu stáhne
- Pokud chcete výšivku plastičtější, nastavte podšití -
- Takto postupně vytvoříme všechny části výšivky.
- Další důležitá věc je nastavit správně pořadí barev - na liště vlevo musíte mít barvy uspořádané a očíslované podle pořadí, v jakém se mají vyšívat. Barvy lze skládat jenom přetažením myši, což práci krásně usnadňuje.
- Nakonec výšivku uložte a vyexportujte do formátu vhodného pro váš šicí stroj
V některém z dalších článků Vám připravím podobný postup včetně vyfocených obrazovek.
Vyšijte si svoje znamení a pošlete mi fotku :)
Krásný den
Lenka
Klíčová slova:
návod,
projekt,
kozoroh,
vodnář,
ryba,
beran,
býk,
blíženci,
rak,
lev,
panna,
váhy,
štír,
střelec,
zvěrokruh
Vaše komentáře k projektu
Číst a psát komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
>> registrovat >>
Další nápady, návody, projekty: